Tilasin TI-Nspire -ohjelmistolisenssin, mutta en ole saanut sitä

Digitaaliset tuotteet toimitetaan asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiin välittömästi maksun yhteydessä. Sähköpostin lähetys epäonnistuu välillä toimimattoman sähköpostiosoitteen, roskapostisuodatuksen tai jonkin tuntemattoman syyn takia. Esimerkiksi Gmail saattaa sijoittaa kolmannen samalla sekunnilla lähetetyn viestin roskapostikansioon. Löydät lisenssikoodisi myös kirjautumalla verkkokauppaan asettamallasi salasanalla ja siirtymällä kohtaan tilaushistoria, josta kohta lisätietoja. Tämä on hyvä tietää myös sen takia, että säilytämme lisenssiä siellä teille jonkin aikaa mahdollisten ongelmatilanteiden varalle. Käyttäjätunnus on sähköpostisi, joten kirjautuminen voi olla vaikeaa, mikäli kyse oli sähköpostiosoitteen väärinkirjoitusongelmasta. Tässä tapauksessa, pyydämme teitä ottamaan yhteyttä "Ota meihin yhteyttä" lomakkeen tai sähköpostin asiakaspalvelu@schoolstore.fi avulla. Muista kertoa yhteydenotossasi tilaajan nimi, jotta voimme etsiä tilauksen tilaushistoriastamme.

Ohjeet ohjelmiston käytön aloittamiseen löydät nspire.fi/aloitus 

Sain TI-Nspire -ohjelmistolisenssin, mutta lisenssikoodi "ei toimi"

Lista esiintyneistä lisenssin aktivointiongelmista löytyy osoitteesta nspire.fi/aktivointi. Mikäli ongelma ei ratkea helposti kyseisillä ohjeilla, pyydämme teitä ottamaan yhteyttä meihin (asiakaspalvelu@schoolstore.fi) ja samalla kertomaan, miten ongelma ilmenee. Mikäli saatte aktivoinnin aikana jonkin virheilmoituksen, kertokaa siitä yhteydenotossanne, jotta osaamme rajata mahdollisia syitä.

Haluaisimme tilata koululle tuotteitanne. Miten tilaus ja maksu on mahdollista suorittaa?

Voitte ottaa yhteyttä sähköpostiin asiakaspalvelu@schoolstore.fi. Laskutus onnistuu sähköisenä verkkolaskuna tai paperilaskuna.