Usein kysytyt kysymykset

Missä löydän ostamani TI-Nspire -ohjelmiston?

Olette ostaessanne hankkineet ohjelmiston käyttöön oikeuttavan lisenssikoodin. Jos ette ole ostotapahtuman yhteydessä ottaneet lisenssikoodia talteen, se löytyy edelleen tilaushistoriastanne (vähintään 14 vrk). Kirjautumisessa käyttäjätunnus on ostokerralla ilmoittamanne sähköpostiosoite. Ohjelmiston asennustiedosto löytyy sivulta nspire.fi/aloita

Katso ohjevideo!

Mikäli kirjautuminen verkkokauppaan ei onnistu, olette todennäköisesti kirjoittaneet ensimmäisellä kerralla sähköpostiosoitteen virheellisesti. Ottakaa tällöin yhteyttä asiakaspalvelu(at)schoolstore.fi. Asioinnin nopeuttamiseksi, ilmoittakaa yhteydenotossanne tilaajan nimi.

 

Miksi en saanut tilaukseen liittyviä tietoja sähköpostiin?

Järjestelmä pyrkii lähettämään kaikki tilaukseen liittyvät asiakirjat myös sähköpostiin. Mikäli sähköposti ei tule perille, voi kyseessä olla virheellisesti kirjoitettu sähköpostiosoite. Kyse voi olla myös siitä, että sähköpostinne tulkitsee viestit roskapostiksi. Esimerkiksi Gmail, Live, Hotmail ja Outlook tulkitsee osan viesteistä roskapostiksi, koska järjestelmä lähettää useita viestejä lyhyen ajan sisällä. Kaikki tilaukseen liittyvät tiedot näkyvät kuitenkin verkkokaupan tilaushistoriassa tämän ohjevideon mukaisesti. Asiakkaan tiedoista voitte tarkistaa myös tietonne jatkoa ajatelle. Jos kirjautuminen verkkokauppaan ei onnistu, ottakaa tällöin yhteyttä asiakaspalvelu(at)schoolstore.fi.

 

Pitääkö lisenssikoodi säilyttää?

Lisenssikoodi on syytä säilyttää mahdollisten ongelmatilanteiden varalle koko lisenssin voimassaoloajan. Säilytämme verkkokaupastamme ostettuja lisenssejä jonkin aikaa tilaushistoriassamme (ks. kuva), mutta emme ole vastuussa lisenssien säilyttämisestä.

 

Sain TI-Nspire -ohjelmistolisenssin, mutta lisenssikoodi "ei toimi"

Lista esiintyneistä lisenssin aktivointiongelmista löytyy osoitteesta nspire.fi/aktivointi. Mikäli ongelma ei ratkea helposti kyseisillä ohjeilla, pyydämme teitä ottamaan yhteyttä tukeen (tuki@nspire.fi) ja samalla kertomaan, miten ongelma ilmenee. Mikäli saatte aktivoinnin aikana jonkin virheilmoituksen, kertokaa siitä yhteydenotossanne.

 

Haluaisimme tilata koululle tuotteitanne. Miten tilaus ja maksu on mahdollista suorittaa?

Voitte ottaa yhteyttä sähköpostiin asiakaspalvelu@schoolstore.fi. Laskutus onnistuu sähköisenä verkkolaskuna tai paperilaskuna.