Ota yhteyttä tai katso, olemmeko jo vastanneet kysymykseesi

Yhteystietomme:

Asiakaspalvelu
[email protected]

Lisenssiasioissa palvelemme pääasiassa sähköpostilla, sillä sähköpostiosoite on samalla tilaukseen yhdistävä tunniste. Ongelmatilanteissa kuvakaappauksen lähettäminen tilanteesta nopeuttaa ratkaisua.

Mittausvälinesuunnittelu
[email protected]
050 3686149

Usein kysyttyä

Mistä löydän ostamani TI-Nspire -ohjelmiston?

Ohjelmiston asennustiedosto löytyy sivulta esimerkiksi sivulta nspire.fi/aloita

Huomaa, ettei helmikuussa 2023 myyntiin tullut Acount-based -versio ole yhteensopiva aiemman lisenssikoodipohjaisen version kanssa. Mikäli olet aiemmin asentanut lisenssikoodia kysyvän version, sinun on päivitettävä ohjelma käyttäjätunnuspohjaiseen versioon. Jos puolestaan olet ostanut ennen helmikuuta 2023 lisenssikoodin, sinun on asennettava siihen yhteensopiva lisenssikoodipohjainen versio nspire.fi/aloita ohjeiden mukaisesti.

Saamani TI-Nspire -ohjelmiston koodi on liian lyhyt?

Luultavasti olet asentanut aiemmin vanhemman lisenssikoodipohjaisen version ja yrität aktivoida sitä uudella käyttäjätunnuksen aktivointiavaimella. Helmikuun 2023 jälkeiseen käyttäjätunnuspohjaiseen versioon ei syötetä lisenssikoodia vaan ohjelman käyttö tapahtuu käyttäjätunnuskirjautumisen kautta. Seuraa nspire.fi/aloita ohjeita käyttäjätunnuksen aktivoimiseksi ja päivitä asentamasi ohjelma kirjautumista tukevaan versioon.

Miksi en saanut tilaukseen liittyviä tietoja sähköpostiin?

Järjestelmä pyrkii lähettämään kaikki tilaukseen liittyvät asiakirjat myös sähköpostiin. Mikäli sähköposti ei tule perille, voi kyseessä olla virheellisesti kirjoitettu sähköpostiosoite. Kyse voi olla myös siitä, että sähköpostinne tulkitsee viestit roskapostiksi.

Miksi en pysty kirjautumaan verkkokauppaan?

Kirjautumisongelmat voi johtua siitä, että olette syöttäneet ensimmäisellä kerralla sähköpostiosoitteen väärin. Ottakaa tässä tapauksessa yhteyttä.

Olemme uudistaneet verkkokauppaa 1.3.2019, jota vanhemmat tilaukset eivät näy nykyisen verkkokaupan tilaushistoriassa. Mikäli asia koskee tätä vanhempaa tilausta, voimme hoitaa siihen liittyviä asioita sähköpostitse.

Haluaisimme tilata koululle tuotteitanne. Miten tilaus ja maksu on mahdollista suorittaa?

Voitte ottaa yhteyttä sähköpostiin [email protected]. Laskutus onnistuu ensisijaisesti sähköisenä verkkolaskuna tai paperilaskuna.