Ota yhteyttä tai katso, olemmeko jo vastanneet kysymykseesi

Yhteystietomme:

Asiakaspalvelu
[email protected]

Lisenssiasioissa palvelemme pääasiassa sähköpostilla, sillä sähköpostiosoite on samalla tilaukseen yhdistävä tunniste. Ongelmatilanteissa kuvakaappauksen lähettäminen tilanteesta nopeuttaa ratkaisua.

Mittausvälinesuunnittelu
[email protected]
050 3686149

Usein kysyttyä

Mistä löydän ostamani TI-Nspire -ohjelmiston?

Olette ostaessanne hankkineet ohjelmiston käyttöön oikeuttavan lisenssikoodin. Jos ette ole ostotapahtuman yhteydessä ottaneet lisenssikoodia talteen, se löytyy edelleen tilaushistoriastanne (vähintään 14 vrk). Kirjautumisessa käyttäjätunnus on ostokerralla ilmoittamanne sähköpostiosoite. Ohjelmiston asennustiedosto löytyy sivulta esimerkiksi sivulta nspire.fi/aloita

Miksi en saanut tilaukseen liittyviä tietoja sähköpostiin?

Järjestelmä pyrkii lähettämään kaikki tilaukseen liittyvät asiakirjat myös sähköpostiin. Mikäli sähköposti ei tule perille, voi kyseessä olla virheellisesti kirjoitettu sähköpostiosoite. Kyse voi olla myös siitä, että sähköpostinne tulkitsee viestit roskapostiksi.

Haluaisimme tilata koululle tuotteitanne. Miten tilaus ja maksu on mahdollista suorittaa?

Voitte ottaa yhteyttä sähköpostiin [email protected] Laskutus onnistuu sähköisenä verkkolaskuna tai paperilaskuna.